Jag är nog ganska paranoid.

Hmm, jag har försökt att undvika det hela helgen, men jag skulle behöva plugga matte...
Jag har fått konstiga tecken hela tiden om att jag borde göra det, kolla bara här;
( För att förstå det här måste ni veta att min lärare heter Alf, och att vi kallar honom för Alfie.)


I torsdags, satt jag och kollade på TV, och funderade över om jag skulle plugga matte eller inte. Jag bytte kanal och på den nya kanalen gick det en film. Kan ni ana vad filmen hette? ALFIE !
Jag ignorerade det och bytte istället till SATC. Bra mycket roligare än att plugga matte.

Igår satt jag återigen vid TV:n och kollade denna gång på Family Guy, där familjen Griffith sitter och tittar på TV. Då kommer det upp en reklam för tv-programmet ALF. Jag börjar känna mig förföljd!

Sen var det något annat program där någon karaktär heter ALFonso...
Jag tror att universum vill att jag ska plugga matte, MEN bara därför tänker jag låta bli!

Om ni ville veta!
/Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0