Sommar <3

Döda mig inte, men just nu känns det skönt att det är skola imorgon igen. Jag gör verkligen ingenting när jag är ledig, haha. Inte nu längre när avslutnignar och sånt på jobbet närmar sig i alla fall. Dessutom längtar jag till veckodagarna nu!

På tisdag ska vi spela upp våra literaturhistorie-pjäser  på svenskan, och teaterapa som jag är ser jag fram emot det! Jag och tre av min klasskompisar ska spela upp "Lysistrate", eller sexstrejken som den också kallas. Det ska bli jätekul!
Hmm, nu kanske våran blogg kommer att komma upp som icke barnvänlig? Fuck.   (vilken humor man har.)

Annat roligt som händer följande två veckor; de flesta kurser kommer att näst intill avslutas, det kommer att bli en del tjejkvällar, sommaren kommer att anlända OCH sommarlovet kommer närmare. Jag brukar tröttna på sommarlovet efter typ två veckor, men nu säger jag bara en sak; Bring it on!

Later dudes!
/Alexs


Sommar!

-Men ska jag vara ärlig tog jag den här i Marseille förra året i APRIL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0