Spanish is not my cup of tea.

Dudes, jag har läs- och hörförståelse imorrn.. jag ligger redan lite pyrt till hos läraren men allt går bara man vill, right?

Jag och min goda vän pluggade i ca 10 min, sen åt vi mat som smaka.. mindre gott, så både hon och jag fick en feberattack och mådde illa, not ok. Men det hindrade inte oss från att gå till ICA och köpa en cola och godis, nejnej för sjuttsingen, här hade ju mamma pröjsat så man måste ju ta vara på chansen ;)

Jag kom nyss hem och på schemat står plugga, duscha, se på gossip och sova.

Take care, J.

Kommentarer
Postat av: SHEERBLONDES

Hej

vi har startat en hemsida där vi testar produkter, ger tips och betygsätter. Du får gättegärna ta en titt om du har lust!



Ha en superfin dag & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar.



/Alicia Eriksson

Tessie Hagström

(Viktor Piepenburg

Andreas Käll

André Persson)

2009-05-24 @ 18:36:24
URL: http://www.sheerblondes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0