Jennie let me looove you!

God morgon!

Jag väntar fortfarande på att Jennifer ska skriva. Vi får se om det inträffar under förmiddagen, jag fick nämligen ett sms från Jennifer inatt som öbertygar mig om att detta inte kommer att inträffa. Jag tror inte att hon var vid sina sinnens fulla bruk, men det märktes att hon hade kul i alla fall! haha.

Hur löd sms:et då?
-JAG ÄR EN BRANMAN.

Hade hon skrivit att hon varit superman hade jag faktiskt oroat mig mer.

Ser ni likheterna? 


 

                 


anyways, nu ska jag plugga.
Ciao! /Alexsandra



Update: Jag har en aning om varför inte Jennifer har bloggat än. Jag har glömt att ge henne lösenordet... haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0