I'm back

dålig uppdatering från min del, I know. Har som sagt haft feber i två dagar nu men efter x antal ipren så mår jag lite bättre! Jag har inget direkt intressant att berätta förutom att jag saknar min alex.. men efter vårt samtal igår så kanske jag inte saknar henne så mycket som jag skulle vilja, haha.

Imorgon har vi ingen svenska så jag har rast i 4 timmar. och har jag sagt att jag bor 5,5 mil från min skola? så det är inte direkt att bara ta bussen hem och sen vara hemma i 3 timmar. Min mamma ville såklart att vi skulle bo ute i en stad som knappt har en prick på kartan, det var ett måste.

Nu ska jag nog ta något att äta, sen ska jag och min kära mor åka till en secondhand butik och kanske göra ett fynd eller två!

Take care, J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0