Hua hua.

Sådär, inläggen har väl inte riktigt haglat över er idag men jag ursäkta mig med att jag faktiskt har haft fullt upp!

Först var det självklart skola, kan inte säga att något särskilt hände, bortsett från att vi fick prova step-up på idrotten. Grymt kul verkligen! Lite svårt att hänga med ibland bara, haha!
Efter skolan gick jag lite på stan, fikade tillsammans med Jennifer och Rebecka. Trevligt!

Sedan var det dags för jobb, disco med de små barnen. Haha, det är så kul att det är vi ledare som dansar mest, men roligt är det! Jag är så glad för att jag har mitt jobb!

Nu är jag äntligen hemma och ska bara ta det lugnt, plugga lite franskaglosor och äta.

Vi hörs!
/Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0