Bättre? Lite.

God morgon!

Jag kan börja med att förklarar att avsaknaden på blogginlägg från JenniePennie beror på att hon är sjuk. Too bad, men sant.

Hur blev min deppiga gårdag då? Jovars, jag kollade på Ugly Betty och DH, var väl fortfarande ganska deppig. Sms:ade en del med Jennifer och efter ett tag ringde hon upp. Då kan jag säga att jag skrattade, haha. Jag skrattade så jag fick ont i magen. Tyvärr kan jag int eskriva vad det var som var så himla roligt, för då skulle nog inte jag och Jennifer vara kompisar längre ;)

Nu ska jag göra mig i ordning och dra till skolan. Jag börjar vid 11 så kanske hinner jag med en minirunda på stan också? Wiho!

/Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0